תחרות "האריה השואג", שהתקיימה בתחילת החודש, נועדה לעודד מצוינות בין העוסקים ביחסי ציבור, דוברות וייעוץ תקשורת בישראל. בין השאר נבחרו מנכ"ל השנה וקמפיין השנה : קמפיין של הסוכנות היהודית למען עולי אתיופיה
"האריה השואג 2007"
ביום שישי, השישה ביולי, קיים האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות את החגיגה השנתית של חלוקת פרסי ''האריה השואג'' לשנת 2007, בתיאטרון הקאמרי בתל אביב. המשתתפים בתחרות התמודדו בכמה קטגוריות. המשרד או הדובר שזכה במקום הראשון בכל קטגוריה, קיבל את פסלון ''האריה השואג'', שעיצב איש יחסי הציבור והפסל משה דיין.
השנה נבחר עמוס שפירא מ''סלקום'' למנכ''ל השנה. מרדכי שיפמן, שילדיו ונכדיו ממשיכים את דרכו בענף יחסי הציבור, נבחר ליקיר האיגוד. פרסי ''האריה השואג'' הוענקו גם לעבודות הזוכות מתוך 35 העבודות שהוגשו לתחרות, ובהן שש עבודות סטודנטים, וכן לקמפיינים מצטיינים.
תחרות ''האריה השואג'' התקיימה לראשונה לפני שלוש שנים ביוזמת האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות. מאז היא הפכה למסורת שנתית. מטרת התחרות היא לעודד מצוינות בין העוסקים ביחסי ציבור, בדוברות ובייעוץ תקשורת בישראל; לקדם את המקצועיות בענף, להגביר את ההערכה לעוסקים בו, ולחזק את מעמדו ואת תדמיתו בתמהיל השיווק של כל חברה וארגון.
ועדת השופטים של התחרות, בראשותה של ד"ר לאה מנדלזיס, ראש המסלול לתקשורת שיווקית בבית הספר לתקשורת במכללת ספיר, הורכבה מבכירי המפרסמים, הפרסומאים, אנשי התקשורת ואנשי האקדמיה בתחום. יועץ התקשורת ואיש יחסי הציבור דוד גולן היה מתאם ועדת השופטים.
קמפיין יחסי הציבור של הסוכנות היהודית - "30 שנה לעליה מאתיופיה, לא חשבתם שתראו אותי", נבחר לקמפיין השנה. ועדת השופטים נימקה את בחירתה בו בכך שהעבודה הוגשה בצורה מקצועית, היא מכילה מחקר וסקר, וביצועה כוסה בכל אמצעי התקשורת. התוצאות הוכחו בשיפור עמדת הציבור שהוצגה בסקר דעת קהל שנערך בתום הקמפיין. לדברי השופטים, "בעיית הדימוי של יוצאי אתיופיה בישראל הינה נושא קריטי בדרך להשתלבותם בחברה הישראלית הקולטת. קמפיין יחסי הציבור נועד לשנות את עמדות הציבור כלפי יוצאי אתיופיה כפעילות למען החברה והקהילה".
האירוע החל בהתכנסות ובארוחת בוקר. בין קטע לקטע בטקס חלוקת הפרסים הוצגו קטעים ממופע אמנותי של זוג "רוקדים עם אריות". השניים רקדו להפליא, כל פעם ריקוד מודרני אחר, בתלבושות ססגוניות ובביצוע מקצועי ומרשים.
"האריה השואג 2007"
ביום שישי, השישה ביולי, קיים האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות את החגיגה השנתית של חלוקת פרסי ''האריה השואג'' לשנת 2007, בתיאטרון הקאמרי בתל אביב. המשתתפים בתחרות התמודדו בכמה קטגוריות. המשרד או הדובר שזכה במקום הראשון בכל קטגוריה, קיבל את פסלון ''האריה השואג'', שעיצב איש יחסי הציבור והפסל משה דיין.
השנה נבחר עמוס שפירא מ''סלקום'' למנכ''ל השנה. מרדכי שיפמן, שילדיו ונכדיו ממשיכים את דרכו בענף יחסי הציבור, נבחר ליקיר האיגוד. פרסי ''האריה השואג'' הוענקו גם לעבודות הזוכות מתוך 35 העבודות שהוגשו לתחרות, ובהן שש עבודות סטודנטים, וכן לקמפיינים מצטיינים.
תחרות ''האריה השואג'' התקיימה לראשונה לפני שלוש שנים ביוזמת האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות. מאז היא הפכה למסורת שנתית. מטרת התחרות היא לעודד מצוינות בין העוסקים ביחסי ציבור, בדוברות ובייעוץ תקשורת בישראל; לקדם את המקצועיות בענף, להגביר את ההערכה לעוסקים בו, ולחזק את מעמדו ואת תדמיתו בתמהיל השיווק של כל חברה וארגון.
ועדת השופטים של התחרות, בראשותה של ד"ר לאה מנדלזיס, ראש המסלול לתקשורת שיווקית בבית הספר לתקשורת במכללת ספיר, הורכבה מבכירי המפרסמים, הפרסומאים, אנשי התקשורת ואנשי האקדמיה בתחום. יועץ התקשורת ואיש יחסי הציבור דוד גולן היה מתאם ועדת השופטים.
קמפיין יחסי הציבור של הסוכנות היהודית - "30 שנה לעליה מאתיופיה, לא חשבתם שתראו אותי", נבחר לקמפיין השנה. ועדת השופטים נימקה את בחירתה בו בכך שהעבודה הוגשה בצורה מקצועית, היא מכילה מחקר וסקר, וביצועה כוסה בכל אמצעי התקשורת. התוצאות הוכחו בשיפור עמדת הציבור שהוצגה בסקר דעת קהל שנערך בתום הקמפיין. לדברי השופטים, "בעיית הדימוי של יוצאי אתיופיה בישראל הינה נושא קריטי בדרך להשתלבותם בחברה הישראלית הקולטת. קמפיין יחסי הציבור נועד לשנות את עמדות הציבור כלפי יוצאי אתיופיה כפעילות למען החברה והקהילה".
האירוע החל בהתכנסות ובארוחת בוקר. בין קטע לקטע בטקס חלוקת הפרסים הוצגו קטעים ממופע אמנותי של זוג "רוקדים עם אריות". השניים רקדו להפליא, כל פעם ריקוד מודרני אחר, בתלבושות ססגוניות ובביצוע מקצועי ומרשים.
בני ישראלי, M.B.A, מנהל שיווק, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות, ספרי: "איך להצליח בחיים", "ארוטיקה סקס וסיפור" ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net
http://www.loveyoursuccess.net